post image

Najčešća pitanja o paketima i dostavi

1. Koji je rok isporuke?
Rok isporuke u domaćoj distribuciji je 24 sata.
U međunarodnom prijevozu ovisi o vrsti usluge. Za TNT Express je uobičajeni rok dostave od 1 do 4 dana, ovisi da li se pošiljka putuje unutar Europe ili negdje puno dalje. Pošiljka poslana TNT Economy Express uslugom budući da putuje naj ekonomičnijim putem, biti će dostavljena između 4 i 14 dana, ponovno ovisno o mjestu preuzimanja i dostave.

2. Kolika je cijena transporta?
Cijenu transporta možete sami izračunati pomoću kalkulatora na našoj internet stranici. Potrebno je samo upisati točne podatke o polazištu, odredištu, težini i dimenzijama pošiljke.

3. Dostavljamo li na otoke?
Uz prethodni dogovor je moguća dostava na sve otoke.

4. Radimo li subotom?
Subotom je moguća dostava uz prethodni dogovor sa našim djelatnicima.

5. Na koji broj telefona mogu naručiti transport?
Za domaću distribuciju broj telefona je 01 625 4444 kućni 1.
Prijevoz pošiljaka prema Sloveniji, Bosni i Hercegovini, Crnoj Gori i Srbiji je moguće naručiti na broj telefona 01 625 4444 kućni 2.
Sve ostale međunarodne prijevoze je moguće naručiti na broj telefona 01 625 4444 kućni 3.

6. Dolazimo li na njihovu adresu po robu ili ju oni moraju dostaviti na naše skladište?
Sve pošiljke će biti preuzete na adresi pošiljatelja i dostavljene na adresi primatelja koja je navedena na prijevoznici.

7. Način plaćanja dostave?
Poslovni subjekti prijevoz pošiljaka plaćaju virmanom nakon primitka računa, dok privatne osobe račun za prijevoz plaćaju u gotovini za što će dobiti račun od našeg djelatnika na licu mjesta.

8. Što je sve uključeno u cijenu transporta?
U cijeni prijevoza je uključeno naše preuzimanje pošiljke na adresi pošiljatelja, transport i dostava na vrata primatelja.

9. Je li roba automatski osigurana, ako ne koliko košta dodatno osiguranje i što ono pokriva?
Odgovornost In Time-a za štetu je ograničena na maksimalni iznos od 100.000,00 kn po štetnom događaju.
Dodatno osiguranje pokriva ukupnu vrijednost pošiljke uz naplatu od 0,2% vrijednosti osigurane pošiljke.

10. Roba nema komercijalnu vrijednost, treba li se uopće cariniti (npr. Kada ide u BIH, SRB, SLO)?
Samo dokumenti u međunarodnom prijevozu ne podliježu carinskom nadzoru. Sve ostale pošiljke je nužno prijaviti kao robu. U slučaju kada roba putuje cestovnim putem nužna je izrada carinske deklaracije makar je roba minimalne vrijednosti.